Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Een sterk merk

Thomas Heyan
Hoe kunnen we met een gemeenschappelijke beroepsidentiteit sociaal werk sterker neerzetten en uitdragen, zo vroeg Jan Willem Bruins zich af in het vorige nummer. Kunnen pleegzorgwerkers, bedrijfsmaatschappelijk werkers, raadsonderzoekers, jeugdbeschermers en jeugd- & gezinsprofessionals zich voegen naar de overkoepelende beroepsnaam ‘sociaal werker’? En willen zij zich onder de BPSW als beroepskoepel verenigen? Thomas Heyman reageert en pleit voor sociaal werk als sterk merk.
Back side view young african american father holding on shoulders little preschool funny kid son, showing biceps. Fit strong different generations family enjoying domestic activity, healthcare concept. Usage: SFM_Marketing_VHV (2021) Usage: SFM_Marketing_VHV (20210121) Usage: Online (20210510) Usage: Online (20220225) *** Local Caption *** © fizkes / stock.adobe.com
Premium

Wilt u dit artikel lezen?

Neem Vakblad Sociaal Werk een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


    Al abonnee? Log dan in